Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

Τρυπημένα λάστιχα και ο κύριος Φ

Ένα βράδυ, πριν ένα χρόνο και βάλε έμεινα από λάστιχο σε κεντρική λεωφόρο της πρωτεύουσας. Είχα την εντύπωση ότι διένυσα και κανά χιλιόμετρο μέχρι να το πάρω είδηση. Βέβαια ένας συνάδελφος την επόμενη μέρα, ισχυρίστηκε ότι το λάστιχο μου ήταν τρυπημένο από το πρωί. Χαμπάρι δεν πήρα!

Σταμάτησα που λες, καταμεσής του δρόμου, και κουνιστή και λυγιστή, με τα τακούνια μου και τα κατακόκκινα κραγιόν μου, άνοιξα το καπό του αυτοκινήτου έβγαλα την ρακέτα του τένις, την τσάντα θαλάσσης, μία σακούλα με ρούχα ανακύκλωσης, το κράνος του ποδηλάτου, ένα ζευγάρι παπούτσια που είχα για ώρα ανάγκης, ένα ζευγάρι γάντια, αφαίρεσα το χαλάκι, τα εναπόθεσα όλα στο οδόστρωμα και έβγαλα το έξτρα λάστιχο μαζί με όλα τα συμπράγκαλα που χρειάζονται για την αλλαγή λαστίχου. Μην με ρωτήσεις τις ονομασίες των συμπράγκαλων. Δεν τις ξέρω και δεν χρειάζεται να τις μάθω. Αφού εξέτασα ένα ένα τα εργαλεία και δεν ήξερα τι μπαίνει που, και τι κάνει τι, και αφού είδα και απόειδα και δουλειά δεν γινόταν, κάλεσα την οδική βοήθεια. Στο μεταξύ είχε σταματήσει ένας νεαρός να προσφέρει χέρι βοηθείας αλλά μέχρι να σηκώσει τα μανίκια έφτασε η οδική βοήθεια. Στο πιτς φυτίλι το λάστιχο αλλάχτηκε και ο κυριούλης μου είπε να το πάρω για επιδιόρθωση για να έχω πάντα ένα έξτρα στο αμάξι.

Πήγα λοιπόν την επόμενη μέρα στο μπαμπά του άντρα της αδερφής μου  και το άφησα. Ο σκοπός ήταν ότι θα παιρνούσα μία από τις επόμενες μέρες για να παραλάβω το νέο λάστιχο, ώστε να έχω πάντα ένα έξτρα λάστιχο στο αμάξι, όπως εξάλλου υπέδειξε ο κυριούλης, ο μπαμπάς μου, ο γαμπρός μου και ο μπαμπάς του γαμπρού μου (κύριος Φ). Επίσης θα έπαιρνα και εκείνο το σιδερένιο καπάκι που μπαίνει πάνω από τον τροχό, το όνομα του οποίου μου διαφεύγει. Όπως και να'χει ο σκοπός δεν επιτεύχθηκε. Δεν πήγα ποτές!

Με τούτα και με τ' άλλα πέρασαν 15 μήνες.  Μέχρι που προχθές, κυριακάτικα, μου τρύπησε ξανά το λάστιχο. Και δεν είχα έξτρα για να αλλαχθεί. Κάλεσα τον γαμπρό μου, ο οποίος με την σειρά του κάλεσε τον κύριο Φ, με κάλεσε ο γαμπρός μου πίσω, κάλεσα την οδική βοήθεια και κάλεσα ξανά γαμπρό και κύριο Φ διά ενημέρωση. Ήρθε η οδική βοήθεια, σκαρφάλωσα με τα χίλια ζόρια στο φορτηγό, στρογγυλόκατσα στην θέση του συνοδηγού και οδήγησα τον νέο κυριούλη στον χώρο που μου υπέδειξε ο κύριος Φ. Εκεί με περίμενε ο κύριος Φ με ένα νέο αμάξι, το οποίο μου παραχώρησε, για να περάσω την μέρα μου και την επομένη, μέχρι να επιδιορθωθεί το δικό μου αμάξι .

Μπήκαμε στο νέο αμάξι και ο κύριος Φ μου είπε ότι το αμάξι που μου δίνει είναι πολύ καλό. Καλύτερα, θα ήταν όπως μου είπε, να μην κατεβάσω το παράθυρο του οδηγού γιατί ήταν χαλασμένο και δεν θα μπορούσα να το ανεβάσω. Μου είπε επίσης ότι μπορεί να έχει δυσκολία να ξεκινήσει η μηχανή αλλά αν χρειαστεί μπορώ να πατώ ένα κουμπάκι και θα ξεκινούσε ευκολότερα. Ο συμπλέκτης είχε λίγο πρόβλημα και το τιμόνι έτριζε. Επίσης το ράδιο δεν δούλευε και η πόρτα όταν την άνοιγα είχα μία φοβία ότι θα μου μείνει στο χέρι. Αυτά δεν μου τα είπε ο κύριος Φ τα διαπίστωσα μόνη μου. Επίσης όλοι όσοι με είδαν να κυκλοφορώ με το κόκκινο προ εικοσαετίας αμάξι, θα πρόσεξαν ότι χρειαζόταν ένα γερό βαψιματάκι ενώ σίγουρα θα κρατούσαν αποστάσεις ασφαλείας, μην φύγει κανάς προφυλακτήρας καταμεσής του δρόμου. Ο κύριος Φ όμως μου είπε ότι το αμάξι είναι πολύ καλό. Όπως και να 'χει εγώ περιόρισα την χρήση του στο ελάχιστο, φοβούμενη μην προκαλέσω κανά ατύχημα και κληθώ να αποκαταστήσω τις ζημιές της λιμουζίνας. Θα χρειάζονταν τουλάχιστον πέντε μισθοί δια την επιδιόρθωση της τζάγκουαρ.

Το αμάξι μου φτιάχτηκε, πλύθηκε και φαίνεται ωσάν καινούριο χάρη στον κύριο Φ ο οποίος σήμερα, πήρε τηλέφωνο τον γαμπρό μου και του είπε ότι έχει ένα πολύ καλό παιδί να μου γνωρίσει. Ο γαμπρός μου έκρινε ότι το πολύ καλό παιδί είναι φλούλης και απέρριψε την πρόταση. Ο κύριος Φ όμως έχει τα μάτια του ανοικτά και είμαι βέβαιη ότι θα επανέλθει με νέες ενδιαφέρουσες προτάσεις.

5 σχόλια:

  1. Προφανώς ο κύριος Φ. δεν με γνωρίζει. Γιατί αν με γνώριζε, σίγουρα θα ήμουν η πρωτη του επιλογή. Εντομεταξύ κορυφαία ατάκα ´´ο κυριούλης´´. Γελώ ακομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από οτι φαίνεται ο κύριος Φ έχει τάση στους φλουφληδες! Ελπιζω να μην ησουν για αυτο η πρώτη επιλογή του! :-))

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει που εσείς οι δυο βρέθεστε και εδώ μέσα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι σε φαντάζομαι:
    https://www.youtube.com/watch?v=UV2PxEVEfG4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ααααα πεθαίνω με σχόλια Γουρουνέλου ΚΑΙ στο μπλογκ! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή